Zasłonięty biznes

O rynku wyposażenia wnętrz opowiada Marek Śleziak, specjalista do spraw rozwoju sieci Eurofirany.
Czy sklepy specjalizujące się w artykułach wyposażenia wnętrz cieszą się dużą popularnością na rynku?
Takie sklepy cieszą się coraz większą popularnością, bo klienci stawiają na profesjonalizm i kompleksową obsługę. Wiemy to z własnego doświadczenia. Nasi klienci przyzwyczaili się do luksusu i elegancji. Podążając za obowiązującymi trendami coraz częściej decydują się na zmiany, lubią mieć coś nowego. Dlatego w naszej ofercie mamy nie tylko dekoracje okien, ale również inne elementy wyposażenia, które dodają wnętrzu „smaku” np.; ręczniki, narzuty, obrusy, czy ekskluzywne zestawy kuchenne. Odwiedzający salony Eurofiran mogą liczyć na kompleksową obsługę - począwszy od pomiaru okien, poprzez projekt i doradztwo.
Do kogo skierowana jest oferta państwa firmy?
Naszą ofertę kierujemy do wszystkich ceniących sobie jakość i elegancję. Salony Eurofiran odwiedzają przede wszystkim osoby urządzające mieszkanie i szukające nowych inspiracji, by zmienić już istniejące wnętrza. Klienci podążający za obowiązującymi w modzie trendami wiedzą, że nasza firma na bieżąco śledzi trendy w produktach wyposażenia wnętrz.
rozmawiała (mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej