Nowe sklepy DDD

Sieć DDD Dobre Dla Domu urosła o dwa nowe sklepy – w Poznaniu i Płocku.
Poznański salon DDD jest placówką własną sieci i stanowi salon flagowy firmy. Zajmuje 528 m2 i znajduje się przy trasie wylotowej z Poznania w stronę Piły w otoczeniu placówek z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. W jego ofercie znajduje się ponad 350 wzorów paneli podłogowych (blisko 50 dostępnych od ręki), ponad 130 wzorów podłóg drewnianych oraz blisko 100 modeli drzwi na ekspozycji. Podobny asortyment oferuje płocka placówka DDD, którą otworzył Arkadiusz Wiater dotychczasowy biorca sieci, właściciel sklepu w Grudziądzu.
- Drugi sklep pozwala mi na korzystanie z efektu skali i większe rabaty u dostawców - mówi Arkadiusz Wiater. - Jako przedsiębiorca mam także silniejszą pozycję w regionie. Wierzę, że to zaowocuje, gdy powróci budowlana hossa.
Sklepy DDD oferują panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne, akcesoria do paneli ściennych, drzwi, akcesoria do drzwi. W systemie znajduje się około 8,6 tys. pozycji asortymentowych, m.in. wzory podłóg laminowanych, drewnianych oraz modele drzwi. W zależności od wielkości miasta sklepy mają od 200 do 700 m2 powierzchni. Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep około 200 tys. zł. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych.
Obecnie sieć DDD Dobre Dla Domu liczy 39 sklepów. Jesienią firma zamierza uruchomić pierwsze sklepy w nowym koncepcie przeznaczonym dla mniejszych miejscowości.
(emka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej