Siła sieci
Dobra polityka zarządzania kosztami pozwala znacznie obniżyć ceny produktów
Jak podaje "Puls Biznesu", odpowiedzią handlowców na ubożenie społeczeństwa jest ciągłe poszukiwanie nowych sposobów, na zaoferowanie konsumentowi tanich produktów.
W Polsce bardzo dynamicznie rozwijają się firmy oferujące tanie obuwie.
- Dzięki odpowiedniej polityce zarządzania kosztami udaje nam się obniżyć cenę końcową nawet o 55 proc. - mówi Mariusz Ostrowski, prezes firmy Multisoft, twórcy sieci sklepów U szewczyka.
Twórcy sieci sklepów z tanim obuwiem zakładali na początku, że ich odbiorcami staną się osoby najuboższe. Z czasem okazało się jednak, że Polacy lubią oszczędzać, nawet jeżeli nie jest to dla nich warunkiem przetrwania.
Większość sieci sklepów oferujących tanie obuwie rozwija się na zasadzie franchisingu. Ta forma rozwoju pozwala uniknąć dodatkowych badań rynku, ponieważ franchisobiorcy znają doskonale lokalne rynki.
- Franchising jest dla nas korzystną formą rozwoju. Pozwala na prowadzenie zdecydowanie dynamiczniejszej ekspansji, niż miałoby to miejsce w przypadku inwestycji własnych - zapewnia Mariusz Pinderski, dyrektor handlowy firmy Ambra.
Więcej: Monika Niewinowska, Puls Biznesu, 5 września 2001Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej