Sześć stoisk już na koniec roku?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Prowadzimy rozmowy z pierwszymi zainteresowanymi otwarciem stoisk naszej firmy. Nie mamy w planach budowy sieci własnych stoisk, jedynie franczyzowych. Koncept przetestowaliśmy we Włoszech, gdzie mamy rozwiniętą sieć punktów kosmetycznych, a także m. in. w Chorwacji, Czarnogórze, więc polscy franczyzobiorcy nie mają się czego obawiać. Branża kosmetyków w Polsce od wielu lat ciągle rośnie, więc moim zdaniem to dobry moment na wprowadzenie na rynek nowej marki kosmetyków do makijażu – mówi Tomasz Kieroński, przedstawiciel ds. punktów franczyzowych Layla Cosmetics.

Firma chce do końca br. otworzyć w Polsce minimum sześć franczyzowych stoisk. Osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą Layla Cosmetics powinna mieć przeznaczone na inwestycję od 7 do 15 tys. zł. Następnie musi wynająć powierzchnię pod budowę stoiska w pasażu w galerii handlowej. Za pierwsze zatowarowanie biorca licencji może zapłacić dawcy dopiero po sprzedaniu towaru. Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do firmy, natomiast w trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany do uiszczania opłat bieżących w wysokości około 500 zł miesięcznie. Nie ma opłat na fundusz marketingowy, franczyzobiorca w zależności od potrzeb może podejmować lokalne działania marketingowe, które musi opłacić we własnym zakresie. Przedstawiciele Layla Cosmetics twierdzą, że zwrot z inwestycji w stoisko powinien nastąpić po 12 miesiącach. Firma powstała 1959 roku we Włoszech.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €