Więcej elegancji

Właściciel marki Moore, firma Markit, otwiera kolejne placówki.
Firma Markit, właściciel marki Moore, od 1982 roku zajmuje się sprzedażą konfekcji damskiej. Ubrania Moore skierowane są do kobiet, które cenią sobie elegancję i wygodę. Do sklepów wchodzi właśnie jesienna kolekcja.
Moore ma obecnie 10 salonów, z czego sześć działa na zasadzie franczyzy. W czerwcu ruszyła placówka w Lublinie, a w sierpniu w Częstochowie. Na październik przyszłego roku zaplanowane jest otwarcie nowego sklepu w Kielcach. Następna w kolejności jest Łódź.
Markit chce rozwijać swoją sieć w miejscowościach liczących więcej niż 100 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia sklepu, to od 60m2 do 100m2. Franczyzobiorca nie musi posiadać własnego lokalu, w jego znalezieniu pomaga firma.
- Nasza oferta franchisingowa skierowana jest do osób przedsiębiorczych, mających już doświadczenie w prowadzeniu sklepów franczyzowych – mówi Renata Leśnowolska, prezes spółki Markit Lipno.
W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje projekt aranżacji wnętrza, pomoc w szkoleniu personelu oraz prowadzeniu i zarządzaniu sklepem. Firma zapewnia urządzenia fiskalne z komputerem i oprogramowaniem oraz materiały reklamowe. Partnerzy mogą korzystać ze znaku towarowego bez ponoszenia opłat franczyzowych.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej