Lojalność popłaca
O programach lojalnościowych dla aptek opowiada Marcin Piechocki, członek zarządu spółki Świat Zdrowia.
Dlaczego apteki zrzeszają się w sieci w ramach programów lojalnościowych?
Jeszcze niedawno większość farmaceutów nie akceptowała programów lojalnościowych. Jednak w ciągu ostatnich trzech lat aż dwie trzecie z nich zmieniło zdanie. Z pewnością zachętą są wyniki sprzedaży aptek, które postanowiły spróbować. Niektóre placówki uczestniczące w programie Świat Zdrowia już po kilku miesiącach zanotowały wzrost obrotów o 20-30 procent. Rozwój branży aptekarskiej powoduje, że pojedyncza apteka ma mniejsze szanse na rynku, niż sieć partnerska.
Na czym polega program lojalnościowy Świata Zdrowia?
Koncepcja programu zakłada, że wszystkie uczestniczące w nim apteki działają pod wspólnym logo i nazwą. Każda z nich zachowuje jednakże odrębność poprzez umieszczenie swej własnej nazwy obok logo programu. Zebrane podczas zakupów w jednej z 1650 aptek Świata Zdrowia punkty, członkowie klubu stałego klienta mogą wymieniać na nagrody. Atutem dobrego programu lojalnościowego jest również możliwość przeprowadzania ogólnopolskich kampanii reklamowych i promocyjnych, czego pojedyncze podmioty nie są w stanie robić.
Jakie są warunki przystąpienia do Świata Zdrowia?
Po wniesieniu bezzwrotnej opłaty wpisowej w wysokości 100 zł oraz wykupieniu jednej akcji w wysokości 500 zł, apteka otrzymuje od nas wspólne dla przystępujących do programu oznakowanie zewnętrzne. Warunkiem przystąpienia do sieci Świat Zdrowia jest zobowiązanie dokonywania 65 proc. swoich zamówień w hurtowniach należących do Grupy Kapitałowej Torfarm.
rozmawiała (agaka)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


