Będą mieli więcej niż chcieli
Sieć outletów odzieżowych City Hell (Outlet Polska) planowała we wrześniu otworzyć dwa sklepy, a uruchomi cztery.
City Hell, sieć która pierwszy sklep otworzyła w Opolu, rozpoczęła budowanie sieci franczyzowej.
- Półtora roku przygotowywaliśmy się do rozwinięcia sieci detalicznej. Największym wyzwaniem było pogodzenie interesów klienta hurtowego prowadzącego interes samodzielnie z celami City Hell. Dzięki ofercie franczyzowej trafiamy do grupy osób, które obawiały się wejść w ten biznes same i czekały na dużego partnera, na którego będą mogły liczyć w każdej sytuacji – tłumaczy Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska, do której należy sieć City Hell.
Właściciele marki planowali, że na początek, we wrześniu, powstaną dwa sklepy. Okazało się, że jednak otwarte zostaną cztery. Kolejne są na etapie dopracowywania.
- W kolejce są następni czterej franczyzobiorcy – czekają na zwolnienie lokalu, kończą remonty. Codziennie spotykamy się z nowymi zainteresowanymi, ale nie idziemy w ilość tylko patrzymy na jakość. Dlatego dbamy o szczegóły i mamy z góry założoną ograniczoną liczbę partnerów – mówi Adam Bilik.
Żeby dołączyć do grona franczyzobiorców sieci outletów trzeba dysponować lokalem o minimalnej powierzchni 60 m2 w mieście powyżej 30 tys. mieszkańców. Outlet Polska zależy na partnerach, którzy mają już doświadczenie w biznesie, którzy lubią to, co robią.
- Bez pasji nawet największe zainwestowane pieniądze zamienią się w porażkę – podkreśla Bilik.
(js)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej