Szczęśliwa siódemka

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zarząd Vistuli stawia na zrównoważony rozwój. Od początku tego roku powstało już 17 sklepów, a w planach jest otwarcie siedmiu kolejnych. W przyszłym roku ma się pojawić 15 nowych placówek.

Nowe sklepy zostaną otwarte w powstających centrach handlowych w Krakowie i Częstochowie. Znajdą się tam sklepy Wólczanki i Vistuli a także salon W. Kruka. Nowy sklep W. Kruka, połączony z salonem firmowym oferującym zegarki Rolex, powstanie też na warszawskim placu Trzech Krzyży. Wszystkie te inwestycje mają zamknąć się w kwocie 3 mln zł i będą w całości sfinansowane ze środków własnych Vistula Group.

- Mamy oczywiście pewne ograniczenia inwestycyjne związane z wielkością naszego zadłużenia i wynikające z porozumienia zawartego z Fortis Bankiem – mówi Grzegorz Plich, wiceprezes Vistuli, - ale mówimy tu o zrównoważonym rozwoju, którego tempo będzie znacznie wolniejsze niż to miało miejsce wcześniej.

W skład Vistula Group wchodzą sklepy z odzieżą męską i damską oraz salony jubilerskie. Pierwsze półrocze spółka zamknęła zyskiem netto w wysokości 1 mln zł i 220 mln zł przychodów. Flagowa marka, Vistula ma 70 sklepów w całej Polsce, Wólczanka - 69 placówek, a Deni Cler - 32. Do Grupy należy także 56 salonów jubilerskich W. Kruk. Na zakup tych ostatnich spółka zaciągnęła w Fortis Banku kredyt, z którego dziś pozostało do spłaty około 250 mln zł.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €