80 franczyzobiorców w osiem miesięcy
Intelektualnie.pl do maja 2010 roku planuje poszerzyć grono swoich franczyzobiorców o aż 75 osób.
Marcin Matuszewski z firmy szkoleniowej Intelektualnie.pl zapowiada, że w najbliższym czasie grono jego franczyzobiorców znacznie się rozszerzy.
- Już działa lub zaczyna działać pięciu franczyzobiorców. Z sześcioma osobami, które zostaną wyszkolone w październiku, są podpisane umowy. Z kilkunastoma potencjalnymi partnerami prowadzę rozmowy. Do maja 2010 r. planuję pozyskać ponad 80 franczyzobiorców - zapowiada Marcin Matuszewski, właściciel Intelektualnie.pl.
Warto angażować się w branżę szkoleniową we wrześniu, bo okres powakacyjny to czas zwiększonego zainteresowania różnorodnymi kursami.
- Jesień to najlepszy czas na szkolenia, szczególnie zamknięte dla firm. Klientom zależy na zwiększeniu wydajności swoich pracowników. Osoby indywidualne, w ostatnim czasie szczególnie radcy prawni, interesują się technikami szybkiego czytania i technikami pamięciowymi – wymienia Marcin Matuszewski.
Żeby zostać franczyzobiorcą Intelektualnie.pl, trzeba zainwestować niecałe 3 tys. zł. Kwota obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, przekazanie informacji o modelu działania oraz zwrotną kaucję. Oprócz pieniędzy liczy się otwartość i chęć zdobywania wiedzy.
Jak twierdzi franczyzodawca koszty inwestycji zwracają się po pierwszym szkoleniu średniej wielkości grupy. Szacowane miesięczne przychody wynoszą od 3 do 6 tys. zł, a w przypadku miejscowości do 100 tys. mieszkańców od 2 do 4 tys. zł.
(js)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej