Obsługa w 48 godzin
Takim czasem oczekiwania na zamówiony towar chwali się Glazura Królewska, dystrybutor płytek i materiałów wykończenia wnętrz.
W asortymencie firmy znajdują się płytki ceramiczne, chemia budowlana, meble i akcesoria łazienkowe (umywalki, wanny, kabiny prysznicowe). Dodatkowo sieć zajmuje się projektowaniem łazienek, a zakupiony towar dostarcza pod wskazany przez klienta adres.
- Mimo że każdy salon świadczy standardową usługę transportu towaru do klienta, nie wymagamy od franczyzobiorców posiadania własnego samochodu dostawczego – mówi Michał Brodalka
koordynator ds. punktów franchisingowych Glazura Królewska.
Firmie zależy na czasie na realizacji składanych za mówień, bo ten ich zdaniem w znacznej mierze przekłada się na jakość obsługi klienta.
- Dlatego właśnie wybrany towar dostarczamy w 48 godzin albo do salonu, gdzie złożono zamówienie, albo pod wskazany przez klienta adres. Ponadto z salonem współpracują doświadczeni glazurnicy, których polecamy kupującym nasze produkty – dodaje Michał Brodalka.
Glazura Królewska ma aktualnie 20 jednostek franczyzowych i trzy salony własne. Sieć oczekuje, że jej placówki będą zlokalizowane w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, chociaż nie wyklucza inwestycji w mniejszych miejscowościach. Optymalna powierzchnia lokalu to 300-400 m2. Najlepiej, kiedy lokal jest własnością franczyzobiorcy lub jeśli umowa najmu lub dzierżawy powierzchni jest podpisana na okres co najmniej pięciu lat bez możliwości wypowiedzenia umowy.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej