Redan uruchomił pierwsze sklepy multibrandowe
Na początku października firma Redan uruchomiła dwa pierwsze sklepy multibrandowe, które będą funkcjonowały pod nazwą Top Secret & Friends.
Placówki zostały otwarte w centrum handlowym Jurajska w Częstochowie oraz Niwa w Oświęcimiu. Kolejne wystartują także w galeriach Bonarka w Krakowie, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz Stara Kuźnia w Grudziądzu.
Uruchomienie nowej sieci sklepów Top Secret & Friends jest konsekwencją wcześniejszych zapowiedzi Redanu dotyczących m.in. zmiany strategii marki Troll, tak aby stała się ona komplementarna do Top Secret, a także reakcją na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klienta. Obie marki są obecnie kierowane do podobnej grupy docelowej - głownie do osób młodych. Dzięki temu w sklepach multibrandowych klient będzie mógł wybrać ubrania z kolekcji Top Secret - idealne do pracy i po „godzinach” (soft office) oraz ubrania bardziej na luzie (denim fashion) - Troll, przeznaczone na każdą okazję.
- Obecnie jesteśmy w trakcie modyfikacji pozycjonowania marki Troll. Skierowanie jej do tej samej grupy klientów co Top Secre pozwoliło nam na połączenie obu tych marek w ramach jednego sklepu - multibrandowego - mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan. - Będziemy dalej rozwijać sieć franczyzową obu tych marek, a tutaj mamy spore doświadczenie ponieważ obecnie działa w tym modelu 140 sklepów.
W dalszych planach jest również wprowadzenie do multibrandów kolejnych marek. Koncepcja sklepów multibrandowych Top Secret & Friends zakłada, że będą miały one powierzchnię od 150 do 400 m2 i będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach. Możliwe jest również przejęcie przez Redan sklepów franczyzowych od marek, które schodzą z rynku. Placówki multibrandowe, według przedstawicieli firmy, umożliwią optymalizację kosztów oraz uzyskanie satysfakcjonującego poziomu rentowności sektora modowego oferowanego przez Redan. W najbliższym czasie planowane są dalsze otwarcia multibrandów.
- Uważamy, że nowa koncepcja sklepów zostanie pozytywnie przejęta przez klientów, którzy będą mieli w jednym miejscu możliwość wyboru ubrań i dodatków na różne okazje. Aranżacja sklepów uwzględnia specyfikę marek, dzięki temu można łatwo odnaleźć konkretne kolekcje i style - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.
Redan jest operatorem detalicznych marek odzieżowych Top Secret, Troll i Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach, Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż jest prowadzona w trzech sieciach detalicznych - Troll, Top Secret oraz Textilmarket liczących prawie 350 sklepów. Redan powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
(agaka)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


