Fast-food w biurowcu

Subway rozpoczął ekspansję w budynkach o charakterze konferencyjno–biurowym. Pierwszą lokalizacją jest Mokotów Plaza w Warszawie.
Sieć fast-foodowych restauracji chce w ten sposób wyjść poza tradycyjne lokalizacje, czyli duże ulice i galerie handlowe. Subway uważa, że biurowce, które pracują od poniedziałku do piątku skupiają dużą liczbę potencjalnych klientów. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie sieć realizuje nową strategię rozwoju.
Placówka otwarta w budynku Plaza Mokotów działa na zasadzie franczyzy. Podobnie będą funkcjonować bary Subway w innych biurowcach.
- Strategia rozwoju sieci w biurowcach, będzie realizowana w pozostałych krajach Europy Środkowo–Wschodniej. Wkrótce otwieramy restauracje w biurowcach w czeskiej Pradze – mówi Martin Prince, dyrektor ds. Rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej.
Rozwój restauracji Subway w biurowcach czy budynkach użytku publicznego tj. szpitale, uniwersytety, supermarkety, stacje benzynowe, lotniska czy stadiony jest na porządku dziennym na świecie. Obecnie w tego typu lokalizacjach funkcjonuje ponad 8 tys. z 31 tys. wszystkich restauracji Subway.
Oprócz Polski, Subway rozwija sieć również w Czechach, na Węgrzech, na Słowacji, w Chorwacji i w Rosji. Aktualnie w Europie Środkowo-Wschodniej funkcjonuje 28 barów. Koszt inwestycji w placówkę franczyzową Subway wynosi 7,5 tys. euro. Powierzchnia lokalu powinna mieć minimum 60 m2.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej