Organique w Blue City

W połowie października w warszawskim centrum handlowym Blue City powstał salon Organique.
W salonach spod znaku Organique można znaleźć produkty pielęgnacyjne przygotowane na bazie naturalnych składników. Firma sprzedaje kosmetyki w sklepach pod własnym logo oraz salonom kosmetycznym. Produkcja oparta jest na składnikach naturalnych, a większość kosmetyków wykonywana jest ręcznie. W asortymencie Organique znajdują się produkty do kąpieli i pielęgnacji ciała: kule, pudry, masła, peelingi, a także oleje, szampony i maski.
Sieć Organique liczy 19 placówek franczyzowych na terenie Polski oraz za granicą - w Kaliningradzie oraz Ljubljanie. Koszt inwestycji w placówkę pod szyldem marki wynosi ok. 1,5 tys. zł za zatowarowanie powierzchni 1 m2 sklepu. Kwota ta nie uwzględnia jednak opłaty za wynajem oraz urządzenia lokalu. Opłaty licencyjne negocjowane są z poszczególnymi franczyzobiorcami indywidualnie. Organique uruchamia sklepy w miastach liczących min. 100 tys. mieszkańców. Lokal, w którym będzie funkcjonował sklep musi mieć min. 25 m2.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej