Moda z Dalekiego Wschodu

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma działa w 30 krajach na całym świecie, głównie na Dalekim Wschodzie (Wietnam, Tajwan, Filipiny, Japonia), gdzie prowadzi ponad 160 sklepów. W Polsce pod koniec października zostaną uruchomione dwa punkty sprzedaży - w Łodzi oraz we Wrocławiu. Nie będzie to debiut sieci w Europie, bowiem Charles & Keith działa już na Łotwie. Właśnie łotewska firma Viastor ma wyłączność na prowadzenie sklepów w Polsce.

Asortyment marki Charles & Keith to buty oraz akcesoria dla kobiet, w tym paski, torby i okulary. Pierwszy punkt sprzedaży powstał w Singapurze 13 lat temu. Sieć nie przewiduje wprowadzania swoich produktów do sklepów multibrandowych. Optymalna powierzchnia placówek Charles & Keith liczy 140-160 m2. Wyposażenie sklepów jest projektowane i wykonywane w Singapurze, a następnie przysyłane do kraju, w którym otwierany jest punkt.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €