Moda z Dalekiego Wschodu

Singapurska marka Charles & Keith jeszcze w październiku otworzy pierwsze sklepy w Polsce.
Firma działa w 30 krajach na całym świecie, głównie na Dalekim Wschodzie (Wietnam, Tajwan, Filipiny, Japonia), gdzie prowadzi ponad 160 sklepów. W Polsce pod koniec października zostaną uruchomione dwa punkty sprzedaży - w Łodzi oraz we Wrocławiu. Nie będzie to debiut sieci w Europie, bowiem Charles & Keith działa już na Łotwie. Właśnie łotewska firma Viastor ma wyłączność na prowadzenie sklepów w Polsce.
Asortyment marki Charles & Keith to buty oraz akcesoria dla kobiet, w tym paski, torby i okulary. Pierwszy punkt sprzedaży powstał w Singapurze 13 lat temu. Sieć nie przewiduje wprowadzania swoich produktów do sklepów multibrandowych. Optymalna powierzchnia placówek Charles & Keith liczy 140-160 m2. Wyposażenie sklepów jest projektowane i wykonywane w Singapurze, a następnie przysyłane do kraju, w którym otwierany jest punkt.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej