Raz, dwa, trzy... Zielony Kot
Pod koniec października zostanie otwarta trzecia placówka Zielonego Kota. Będzie to drugi sklep tej firmy działający na zasadzie franczyzy.
Marka, która na polskim rynku jest obecna już od 26 lat, powoli wychodzi poza stolicę. Zielony Kot stawia na rozwój przez franczyzę. Trzeci punkt z logo firmy mieści się w centrum handlowym Sfera w Bielsko Białej. Na przełomie grudnia i stycznia planowane są kolejne otwarcie, tym razem biżuterię firmy można będzie kupić na krakowskim rynku. To nie koniec ekspansji marki na nowe rynki, bo zaawansowane rozmowy są prowadzone z potencjalnymi franczyzobiorcami z Rybnika i Częstochowy.
- Rynek biżuterii, pomimo kryzysu, rozwija się dynamicznie - mówi Aleksandra Skawiniak manager ds. rozwoju sieci Zielony Kot. - Polacy chętnie kupują biżuterię, która coraz częściej jest podstawowym elementem stroju, a nie tylko dodatkiem. Podobnie jest z naszą nową kolekcją, która jest inspirowana latami 80. i ich odważną kolorystyką. Awangardowe zestawienia kolorów, duże rozmiary i fantazyjne kształty, to kwintesencja naszych najnowszych projektów.
Przystąpienie do sieci Zielony Kot, to inwestycja wielkości 130 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty budowlane. Firma poszukuje biorców w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to: Trójmiasto, Poznań, Wrocław i Warszawa. Franczyzobiorca powinien posiadać lokal mieszczący się w centrum miasta lub centrum handlowym, o powierzchni min. 30 m2 z co najmniej pięcioletnim prawem do użytkowania. Opłata licencyjna wynosi 12 tys. zł. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje pomoc w aranżacji lokalu, know-how z zakresu wiedzy o produkcie, zasad obsługi i ekspozycji towaru, dostęp do pełnej oferty produktowej i atrakcyjne rozwiązania finansowe.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


