Nauka języka jak lokata

Tak twierdzi właścicielka dwóch szkół językowych Lingua Nova w Kaliszu. Obie placówki powstały w ostatnim roku.
Justyna Rudowicz w tym roku otworzyła już swoją drugą placówkę. Obie szkoły znajdują się w Kaliszu.
- Prowadzenie szkoły językowej to moja pierwsza działalność. Wcześniej nie miałam ani doświadczenia biznesowego, ani wykształcenia filologicznego – mówi Justyna Rudowicz. - Ważna z punktu widzenia własnej firmy jest asertywność i konsekwentne dążenie do celu. Istotna jest także umiejętność stworzenia takiej atmosfery pracy, w której pracownicy mogą postrzegać mnie jako autorytet, nie w dziedzinie językowej, bo w tym celu zatrudniam specjalistów, ale w kwestiach związanych z zarządzaniem szkołą. Inną istotną kwestią jest właściwe podejście do klienta. Trzeba sprawić, aby każdy czuł się wyjątkowo – dodaje Justyna Rudowicz.
Zainteresowani otwarciem szkoły Lingua Nova muszą liczyć się z wydatkiem ok. 100 tys. zł.
- Na decyzję o założeniu drugiej placówki wpłynął sukces pierwszego punktu oraz fakt likwidacji jednej z konkurencyjnych szkół. Otwarcie kolejnej szkoły było kwestią czasu, bo trzeba pamiętać, że szkoła języków obcych zarabia na salach dydaktycznych. Nie wolno nigdy dopuścić do ograniczenia rozwoju placówki spowodowanego brakiem powierzchni. Kiedy prowadzi się szkołę językową, warto więcej zainwestować, bo klienci chcą mieć poczucie, że dobrze lokują swoje pieniądze - twierdzi Justyna Rudowicz.
Lingua Nova to sieć szkół językowych, która liczy siedem placówek, z czego trzy są własne, a cztery franczyzowe. Lektorzy uczą sześciu języków obcych: angielskiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego. Uczestnikami kursów są osoby prywatne oraz firmy. Lekcje odbywają się w grupach 4-8 osób, a jeden semestr nauki trwa 14 tygodni.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej