Na celowniku wschód

Grupa Muszkieterów uruchomiła drugie centrum logistyczne - w Mysłowicach, które będzie obsługiwać sklepy na południu Polski.
Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych przedsiębiorców prowadzących supermarkety spożywcze Intermarche oraz Bricomarche handlujące produktami do domu i ogrodu. Grupa posiadała dotąd jedno centrum logistyczno-zaopatrzeniowe w Poznaniu, teraz przybyło drugie w Mysłowicach. Na tym nie kończą się plany Muszkieterów na najbliższe kilka miesięcy.
– Kontynuujemy ekspansję na wschodzie Polski, gdzie otwieramy coraz więcej sklepów. W kolejnych latach planujemy zwiększyć liczbę sklepów otwieranych w jednym roku. Dodatkowo pracujemy nad dywersyfikacją konceptów naszych sklepów tak, aby były dopasowane do otoczenia i potrzeb klientów – mówi Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, właściciela marek Intermarche i Bricomarche.
W Polsce działa 136 sklepów Intermarche, wszystkie należą do franczyzobiorców.
Przedsiębiorca, który chciałby przyłączyć się do Grupy Muszkieterów, powinien dysponować kwotą około 500 tys. zł. Zanim zostanie Muszkieterem, musi odbyć sześciomiesięczne szkolenie w centrali. Grupa Muszkieterów proponuje przyszłym franczyzobiorcom lokalizację ich sklepów, są one najczęściej budowane w miejscowościach zamieszkałych przez 20-70 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepu Intermarche to około 1 tys. m2.
– Przed otwarciem sklepu oferujemy franczyzobiorcom m.in.: doradztwo prawne i pomoc w uzyskaniu źródeł finansowania, cykl specjalistycznych szkoleń przygotowujących do prowadzenia sklepu, wybór lokalizacji, opracowanie projektu sklepu i pomoc przy jego budowie – mówi Marek Feruga. – Natomiast w trakcie współpracy zapewniamy dostęp do centrali zakupowej umożliwiającej zatowarowanie sklepu w 80 proc. i zakup artykułów w niskich cenach – dodaje.
Przedstawiciele firmy szacują, że inwestycja w sklep powinna zwrócić się w ciągu 10 lat.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej