Nowe placówki, nowa marka

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć pizzerii Biesiadowo powiększyła się w ubiegłym tygodniu o dwa nowe punkty - w Mielcu i Inowrocławiu. Teraz przygotowuje się do otwarcia placówek w Częstochowie i Sieradzu. Spółka Wojtex, operator Biesiadowa, planuje także wprowadzić na polski rynek nową markę.
- Będzie to brand z branży fast food, który działa już we Włoszech, Turcji i Tajlandii - mówi Wojciech Goduński, właściciel sieci. - Nowa marka będzie rozwijana na zasadzie franczyzy, a pierwsza restauracja pojawi się w Aleksandrowie Łódzkim.

Mimo spowolnienia w branży gastronomicznej w ostatnim czasie można było obserwować strategiczne posunięcia kluczowych graczy sektora. Wojciech Goduński nie chce jednoznacznie komentować przejęcia sieci pizzerii Da Grasso przez gastronomicznego potentata Sfinks Polska.

- Da Grasso to sieć pizzerii z bardzo dużym stażem na polskim rynku - przyznaje Goduński. - My jednak nie traktujemy jej jako konkurencyjnej firmy. Ten system franczyzowy jest zupełnie inny niż nasz. Nie wiem, czy fuzja okaże się korzystna dla obu stron.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €