Leader Price - silna marka
W Warszawie powstał już piąty sklep sieci franchisingowej Leader Price
Jak podaje "Gazeta Wyborcza", większość sprzedawanych w sklepach sieci Leader Price towarów została wyprodukowana w Polsce, bo aż 95 proc. Sieć korzysta z 350 dostawców, ale dysponuje własną kontrolą jakości i jeśli wyniki są złe, sprzedaż zostaje zawieszona.
Sklep Leader Price nie jest ani typowym dyskontem, ani osiedlowym samem. Od dyskontu różni go m.in. to, że wybór towarów w poszczególnych kategoriach jest znacznie większy. Z kolei w przeciwieństwie do samu osiedlowego w sklepie jest całkowita samoobsługa, a klienci mają do wyboru tylko produkty LP. Jak zapewniają szefowie firmy - o 20-30 proc. tańsze od porównywalnych innej marki.
Więcej: Magda Kłodecka, Gazeta Wyborcza, 14 września 2001, "Supermarket"Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej