Benzynę i mleko proszę

Carrefour planuje otwierać kolejne sklepy przy stacjach benzynowych BP.
Od ponad dwóch lat Carrefour współpracuje z BP Polska, a efektem tej współpracy są sklepy Carrefour 5 minut otwierane na stacjach benzynowych. Są to punkty handlowe o powierzchni ok. 130 m2. Aktualnie działają trzy takie sklepy zlokalizowane w stolicy.
- Współpraca jest korzystna dla obu stron. My mamy możliwość dotarcia z produktami marki własnej do szerszej grupy konsumentów, natomiast BP oferuje urozmaicony asortyment po atrakcyjnej cenie – mówi Stephane Mailly, szef działu franczyzy Carrefour. – Jest to unikalny w skali kraju projekt, pracujemy nad jego dalszym rozwojem – dodaje.
Osoba, które chciałaby zainwestować w sklep Carrefour, musi liczyć się z inwestycją rzędu 1-2 tys. zł za każdy metr kwadratowy nowo otwieranego punktu. Powinna dysponować również lokalem o powierzchni od 100 do 600 m2, najlepiej z parkingiem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych lub w centrum miasta, ale z łatwym dojazdem.
Obecnie Carrefour posiada ponad 300 sklepów w Polsce, w tym ponad 30 osiedlowych sklepów franczyzowych Carrefour 5 minut. Pierwszy hipermarket Carrefour powstał w naszym kraju w 1997 roku w Łodzi, a pierwszy sklep franczyzowy Carrefour 5 minut dwa lata temu w Lesznie.
Wprowadzenie w 2007 roku osiedlowych sklepów franczyzowych było odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów. Jak wykazują badania, Polacy, w przeciwieństwie do wielu zachodnioeuropejskich społeczeństw, są wciąż przywiązani do robienia zakupów w mniejszym sklepie położonym blisko domu.
Dlatego naszym celem jest dalszy intensywny rozwój sieci franczyzowych sklepów Carrefour 5 minut – mówi Stephane Mailly.
Andrzej Stopa prowadzi od marca sklep Carrefour 5 minut w Radłowie.
– Zanim zdecydowałem się na współpracę z Carrefourem zapoznałem się z ofertą kilku franczyzodawców z branży spożywczej. Wybrałem Carrefour bo to znana marka na rynku polskim, która jest gwarancją dobrej jakości produktów sprzedawanych w sklepie, wizualizacji i obsługi – mówi Stopa. – Po ponad półrocznej współpracy jestem bardzo zadowolony. Mój market jest jedynym dużym sklepem w mieście, więc obroty które osiąga są wyższe niż zakładałem – dodaje.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej