Bielizna nie wystarcza

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jakie plany ma Wolford na końcówkę bieżącego roku i jak ocenia ostatni rok?
Do końca 2009 r. mają powstać jeszcze dwa sklepy w Poznaniu i Łodzi – oba prowadzone będą przez franczyzobiorców. Stale poszukujemy także chętnych do otwarcia kolejnych salonów z austriacką bielizną, rajstopami i odzieżą damską Wolford. Rynek w Polsce ma duży potencjał, na pewno musimy jeszcze dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Czy i w jaki sposób kryzys wpłynął na naszą działalność, dopiero się okaże. Najlepszym sezonem w naszej branży jest sezon jesienno-zimowy, a on dopiero się zaczął.

Z czego słynie na świecie marka Wolford?
Wolford, który w przyszłym roku obchodzi 60. urodziny, wprowadził na rynek w latach 60. samonośne pończochy z silikonową taśmą podtrzymującą. Od kilku lat produkujemy pełne kolekcje damskie. Nie jesteśmy już tylko firmą bieliźniarską, z czego nadal słyniemy na całym świecie. Obecnie rozwijamy się coraz bardziej jako firma modowa. W większości produkcja odbywa się w fabryce w Bregenz nad Jeziorem Bodeńskim. W dużej mierze wyroby firmowe produkowane są na maszynach tkackich do odzieży bezszwowej. Nazwa firmy pochodzi od nazwiska przemysłowca Reinholda Wolffa i miasta, w którym została założona firma – Oxford. Marka obecna jest w prawie dwustu butikach na całym świecie, w tym 87 własnych i 112 partnerskich. Na polskim rynku Wolford istnieje 10 lat. Obecnie w Polsce funkcjonuje sześć punktów sprzedaży na zasadach partnerskich.

rozmawiała (agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €