Z Włoszczowy nie tylko pociągi
Program partnerski firmy Stolbud Włoszczowa to kolejny w branży artykuły dla domu i ogrodu pomysł na rozpoczęcie działalności na własną rękę.
Stolbud Włoszczowa chce nadal rozwijać sieć sprzedaży. Poszukuje w związku z tym kolejnych salonów firmowych zainteresowanych przyłączeniem się do sieci. Firma koncentruje się na produkcji stolarki okienno-drzwiowej. Asortyment z logo Stolbud Włoszczowa dostępny jest w ponad 300 punktach sprzedaży oraz w sieci salonów firmowych, których do chwili obecnej powstało 20. Z myślą o dotarciu do szerszego grona odbiorców firma poszukuje nowych salonów firmowych, zwłaszcza w województwach północnych i zachodnich.
- Zależy nam na tym, aby umożliwić dostęp do naszej oferty mieszkańcom każdego miasta na terenie Polski. Dlatego właśnie, tak istotny jest dla nas zwiększanie liczby sklepów - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa. - Naszym partnerom gwarantujemy pomoc w otwarciu placówki, dostarczając firmową ekspozycję, materiały reklamowe a także systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Oferujemy kompletny system szkoleń produktowych i sprzedażowych, a także wsparcie w akcjach marketingowych. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, pozwalając przedsiębiorcom korzystać ze sprawdzonego już przez nas pomysłu na biznes.
Do systemu partnerskiego może przyłączyć się przedsiębiorca, który posiada lub dzierżawi położony w atrakcyjnej lokalizacji salon sprzedaży (zagwarantowane prawo do lokalu na pięć lat). Powierzchnia wystawiennicza przeznaczona dla Stolbudu powinna liczyć minimum 50 m2. Punkty partnerskie firmy, w ramach asortymentu stolarki okienno-drzwiowej, mogą oferować wyłącznie wyroby produkowane przez Stolbud Włoszczowa.
(agaka)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


