Jest sezon na delikatesy

- mówi Piotr Fugiel, wicedyrektor Benedicite.
Czy Polacy kupują mniej produktów delikatesowych?
W branży delikatesowych artykułów spożywczych panuje sezonowość, latem obroty spadają. Moim zdaniem rynek delikatesów będzie się rozwijał. Klienci są coraz bardziej świadomi, poszukują artykułów najwyższej jakości, interesują się, gdzie i w jaki sposób zostały wytworzone. Chcą być obsługiwani przez kompetentnych sprzedawców, którzy mogą im przekazać szczegółowe informacje o produktach. To wszystko powoduje, że obserwujemy wzrost zainteresowania naszymi artykułami. W ostatnim czasie sieć sklepów z produktami delikatesowymi Benedicite powiększyła się o trzy nowe punkty w Warszawie, Poznaniu i Gnieźnie. W sumie działa już 35 sklepów franczyzowych Benedicite.
Jaką kwotą trzeba zainwestować w otwarcie sklepu z artykułami delikatesowymi?
Koszt uruchomienia sklepu z logo Benedicite wynosi ok. 100 tys. zł. Opłata licencyjna opiewa na 30 tys. zł. Potencjalny franczyzobiorca musi też dysponować lokalem o powierzchni 30-40 m2 w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. Zależy nam, aby produkty benedyktyńskie były dostępne w całej Polsce, dlatego też poszukujemy franczyzobiorców we wszystkich dużych miastach, zwłaszcza tam, gdzie nie ma jeszcze żadnego naszego sklepu, np.: Lublinie, Olsztynie, Opolu czy Zielonej Górze. Docelowo chcemy uruchomić ok. 100 sklepów franczyzowych w Polsce oraz kilka za granicą.
rozmawiała (smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej