Chrapka na mPunkt

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cyfrowy Polsat chce poszerzyć sieć sprzedaży usług zintegrowanych (telewizja, telefon, Internet), dlatego kupuje 45 proc. udziałów w spółce mPunkt za 24,6 mln złotych. Docelowo Cyfrowy Polsat zamierza nabyć pakiet większościowy, jeśli tylko Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyrazi zgodę na przeprowadzenie transakcji.

- Jest to kolejny ważny krok w realizacji naszej strategii multioperatora, polegający na rozwoju sieci sprzedaży usług zintegrowanych, które planujemy wprowadzić w 2010 r. – mówi Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu. - Zamierzamy kontynuować współpracę mPunktu z Polkomtelem. Co więcej, jesteśmy gotowi bardzo silnie wspierać sprzedaż produktów i usług Polkomtela, ponieważ wprowadzane przez Cyfrowy Polsat usługi zintegrowane nie będą stanowiły bezpośredniej konkurencji dla pojedynczych usług telekomunikacyjnych sprzedawanych przez tego operatora – dodaje.

Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu twierdzi, że spółka po przejęciu mPunktu zamierza pozostawić dotychczasowe logo sieci oraz dołączyć swój znak firmowy.

Mpunkt to sieć ponad 200 sklepów działających w 150 miastach Polski, oferujących produkty i usługi związane z telefonią komórkową. Prawie 180 placówek jest prowadzonych przez franczyzobiorców. Przychody mPunktu za ubiegły rok wyniosły 571 mln zł zaś w I połowie 2009 r. - 238 mln zł. Zysk netto wypracowany przez spółkę w 2008 wyniósł 1,9 mln zł, oraz 1,5 mln zł w I połowie br.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €