Wiele marek w jednym sklepie
Na takiej zasadzie działają placówki City Hell należące do firmy Outlet Polska. Do końca roku sieć będzie liczyła 10 sklepów.
Outlet Polska Group jest importerem i dystrybutorem odzieży oraz obuwia outletowego. Firma posiada centralną hurtownię w Opolu, siedem podhurtowni oraz sklepy detaliczne działające pod szyldem City Hell. W skład asortymentu sklepu wchodzą produkty takich marek jak Mexx, Puma, Wrangler i Levis.
- Polacy coraz częściej sięgają po markową odzież – twierdzi Adam Bilik, współwłaściciel Outlet Polska. - Ubrania z logo znanych firm w przystępnych cenach budziły kiedyś duże wątpliwości. Dziś, kiedy końcówki kolekcji są tańsze, prawie każdy może pozwolić sobie na zakup markowych ubrań i butów.
W City Hell działa osiem sklepów, a z końcem roku powinno ich być już dziesięć.
- Sieć jest otwarta na ambitnych i samodzielnych partnerów. Planujemy otwierać salony sprzedaży we wszystkich większych miastach. Outlet Polska zarabia przede wszystkim na towarze kupowanym przez franczyzobiorców – mówi Adam Bilik.
Przedsiębiorca chętny do współpracy z City Hell może liczyć na wszelką pomoc przy planowaniu przedsięwzięcia: od wyboru lokalu do doboru asortymentu. Outlet Polska oferuje szkolenia w zakresie kształtowania własnej polityki cenowej. W zamian jednak potencjalny partner musi posiadać kapitał inwestycyjny, który pokryje koszty zatowarowania (600 zł-1 tys. zł/m2 sklepu) oraz opłaty licencyjnej w wysokości 1,9 tys. zł brutto.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej