POF przestrzegał franczyzobiorców przed błędami
Na Salonie Franchisingu POF przestrzegał przed najczęściej popełnianymi błędami podczas wyboru licencji franczyzowej.
POF jak co roku objął patronatem najważniejszą imprezę targową w branży franczyzowej. Członek zarządu POF Arkadiusz Słodkowski poprowadził wykład skierowany do wszystkich, którzy rozważają kupno licencji franczyzowej. Przekazał wiedzę, która chroni przed najczęściej popełnianymi błędami przy wyborze licencji franczyzowej. Wykładu słuchało ponad 300 osób, w tym uczniowie szkół ekonomicznych.
Plan warsztatów na Salonie Franchisingu 2009
Część dla kandydatów na franczyzobiorców - od 10:00 do 13:00
- 10:00-11:00 - Etapy przystępowania do sieci franczyzowej - rady Polskiej Organizacji Franczyzodawców - Arkadiusz Słodkowski, członek zarządu POF (magazyn Własny Biznes FRANCHISING)
- 11:00-12:00 - Dlaczego zarządzanie firmą jest prostsze dla franczyzobiorcy niż dla przedsiębiorcy, który nie jest w sieci - Maciej Misan były prezes zarządu ITM Polska, firmy zarządzającej rozwojem marek Intermarche i Bricomarche, obecnie administrator Regionu Zachód, właściciel dwóch supermarketów Intermarche
- 12:00-13:00 - Franczyzowa masterlicencja. Prezentacja nowych zagranicznych konceptów, które chcą wejść na polski rynek - Anna Plawińska, ambasada Australii, Małgorzata Boruń, menedżer działu sprzedaży PROFIT system
Część dla kandydatów na franczyzodawców od 13:00 do 16:00
- 13:00-14:00 - Trendy na rynku polskim, czyli które franczyzy radzą sobie najlepiej - Michał Wiśniewski, dyrektor działu franczyzy PROFIT system
- 14:00-15:00 - Jak przyciągnąć do sieci nowych franczyzobiorców - Marcin Kaleta, doradca we franczyzie PROFIT system
- 15:00-16:00 - Jak sfranczyzowić swój biznes - Michał Wiśniewski, dyrektor działu franczyzy PROFIT system
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


