Zawsze jest sezon na szkolenia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy sytuacja na rynku w jakiś sposób wpłynęła na branżę szkoleniową?
Branża edukacyjna bardzo wyraźnie skorzystała na kryzysie. Zyskały zwłaszcza te firmy, których szkolenia w realny sposób przekładają się na wzrost dochodowości firmy lub jej konkurencyjności. Ekonomiści, którzy obserwują rynek twierdzą, że najwięcej pieniędzy odpływa z gastronomii, zaś największy wpływa ich właśnie do edukacji. Ruch w branży odczuło również Intelektualnie.pl. Ludzie zaczęli dbać o podnoszenie swoich kwalifikacji, bo to daje im większe szanse na znalezienie pracy lub utrzymanie dotychczasowego stanowiska.

Jakie szkolenia cieszą się największą popularnością?
Głównym produktem naszej firmy są szkolenia z zakresu szybkiego czytania, ale w ofercie mamy również kursy doskonalące techniki pamięciowe, uczymy także jak kreatywnie sporządzać notatki. Zawsze współpracowaliśmy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, które chętnie korzystają z naszych usług. Niedawno do grona naszych klientów dołączyła jedna z dużych korporacji, która kupiła 10 szkoleń indywidualnych dla swoich dyrektorów. Zaś w ciągu ostatnich miesięcy największy wzrost sprzedaży odnotowaliśmy wśród szkoleń indywidualnych, czyli naszego najdroższego produktu.

rozmawiała (mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €