Zawsze jest sezon na szkolenia

O sytuacji na rynku szkoleń opowiada Marcin Matuszewski właściciel firmy Intelektualnie.pl.
Czy sytuacja na rynku w jakiś sposób wpłynęła na branżę szkoleniową?
Branża edukacyjna bardzo wyraźnie skorzystała na kryzysie. Zyskały zwłaszcza te firmy, których szkolenia w realny sposób przekładają się na wzrost dochodowości firmy lub jej konkurencyjności. Ekonomiści, którzy obserwują rynek twierdzą, że najwięcej pieniędzy odpływa z gastronomii, zaś największy wpływa ich właśnie do edukacji. Ruch w branży odczuło również Intelektualnie.pl. Ludzie zaczęli dbać o podnoszenie swoich kwalifikacji, bo to daje im większe szanse na znalezienie pracy lub utrzymanie dotychczasowego stanowiska.
Jakie szkolenia cieszą się największą popularnością?
Głównym produktem naszej firmy są szkolenia z zakresu szybkiego czytania, ale w ofercie mamy również kursy doskonalące techniki pamięciowe, uczymy także jak kreatywnie sporządzać notatki. Zawsze współpracowaliśmy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, które chętnie korzystają z naszych usług. Niedawno do grona naszych klientów dołączyła jedna z dużych korporacji, która kupiła 10 szkoleń indywidualnych dla swoich dyrektorów. Zaś w ciągu ostatnich miesięcy największy wzrost sprzedaży odnotowaliśmy wśród szkoleń indywidualnych, czyli naszego najdroższego produktu.
rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej