Strategia po kryzysie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Punkty handlowe sieci Ks 15 oferują klientom nie tylko ofertę kredytową, ale także przedmiot kredytowania czyli samochód. Współpracują z salonami sprzedającymi nowe pojazdy, a także z dostawcami aut z drugiej reki. Firma zajmuje się również sprawdzaniem kupowanych aut. Jak zapewnia Jacek Kędziorek, współwłaściciel marki KS15, jest to szczególnie istotne, zwłaszcza, gdy kupujący jest z drugiego końca kraju.

- Z wybranych działających już placówek, planujemy stworzenie 25 oddziałów, które będą miały za zadanie otwarcie kolejnych punktów obsługi klienta, pomoc multiagencjom w ich prawidłowym obrandowaniu oraz zorganizowanie akcji marketingowych - mówi Jacek Kędziorek.

Na dzień dzisiejszy, jak informuje centrala, firma kładzie największy nacisk na rozwój zależnej spółki CamperTravel. Jej usługi będą dostępne w wybranych punktach Ks 15. CamperTravel zajmuje się wypożyczaniem samochodów campingowych.

- Po przetestowaniu konceptu w dwóch oddziałach w Polsce oraz Kohl, Kopenhadze i Berlinie i osiągnięciu dobrych wyników sprzedaży, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usługi w kolejnych placówkach - opowiada Jacek Kędziorek. - Wykorzystując wolne moce przerobowe działające oddziałów adoptujemy je do sprzedaży nowych usług - dodaje.

Według przedstawicieli firmy KS15 na rynku trwa marazm i dezinformacja. Franczyzobiorcy dużych banków leczą rany, bo nie mieli alternatyw na zmianę swojej oferty.
- My staraliśmy się sprecyzować jasno produkt finansowy, dotyczący tylko finansowania samochodu - podkreśla Jacek Kędziorek. - Ponieważ kryzys dał się nam we znaki, postanowiliśmy wykorzystać wiedzę i umiejętności naszych partnerów i to nie tylko z branży finansowej. Zależy nam, aby klient mógł być obsłużony kompleksowo tj. wybrać, kupić samochód i uzyskać na niego finansowanie - kredyt czy leasing i ubezpieczyć auto na miejscu. Pomagamy także w załatwianiu formalności w urzędach komunikacji.

W sieci działają dwie placówki własne i 64 partnerskie. W najbliższym czasie mają powstać punkty na licencji w 11 miastach, min. w Warszawie, Bydgoszczy, Wałbrzychu, Chorzowie i Pułtusku oraz jedna placówka własna - w Koszalinie. Do końca roku ma zostać rozwiązanych kilka umów z niektórymi starymi punktami. Rok 2009 sieć zamierza zamknąć okrągłą liczbą 50 punktów. KS 15 rozpoczyna również rozwój za granicą.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €