Chata Polska – mocna sieć
Najbliższe lata przyniosą dynamiczny rozwój sieci sklepów Chata Polska
Zarząd Chaty Polskiej S.A. ogłosił strategię rozwoju swojej sieci sklepów na rok 2002, zakłada ona m.in. otwarcie trzech kolejnych oddziałów regionalnych w zachodniopomorskim , dolnośląskim, kujawsko – pomorskim. Nowe strategia ma służyć umocnieniu pozycji Chaty Polskiej na rynku i jednocześnie wychodzi na przeciw oczekiwaniom licznych biorców licencji zainteresowanych podpisaniem umów franchisingowych.
Do końca roku 2001 sieć sklepów Chata Polska planuje uruchomić 31 nowych placówek, w całym kraju m.in. w Choszcznowie, Czaplinku, Jarocinie, Jastrowiu, Kamieńu Pomorskim, Kleczewie, Mogilnie, Ośnie, Rawiczu, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Wschowie, Złotowie.
Niewątpliwie atutami sieci są m.in. liczne promocje, niskie ceny, 100% polski kapitał i oczywiście sprawdzone wzorce handlowe które pozwalają osiągnąć sukces.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej