Aetka promuje swoją markę

Koniec ubiegłego roku upłynął w firmie pod znakiem działań marketingowych.
Program partnerski aetka skierowany jest do niezależnych sprzedawców z obszaru szeroko rozumianej telekomunikacji, czyli specjalistów z branży GSM, IT, multimediów i rozwiązań internetowych. Program partnerski aetka powstał w Niemczech w 2000 r., zaś w Polsce projekt ten ruszył w drugim kwartale 2009 r.
- Rok 2009 był dla nas czasem budowy fundamentów sieci sklepów aetka w Polsce. Dziś, po kilku miesiącach funkcjonowania, współpracujemy z ponad 120 punktami. Ostatnio do programu przyłączyli się partnerzy z Krakowa, Zabrza i Poznania. Chcielibyśmy, żeby w 2010 roku do sieci należało około 300 placówek – mówi Dariusz Ulejczyk, business development manager odpowiedzialny za rozwój sieci aetka w Polsce.
Koniec 2009 roku w firmie aetka upłynął pod znakiem promocji nowej marki. W grudniu ruszyła akcja billboardowa promująca produkty dostępne w sieci aetka, ale także informująca klientów o nowej marce na rynku.
- Ta akcja ma na celu utrwalenie w świadomości konsumentów marki aetka i jest pierwszym etapem budowania rozpoznawalności marki – mówi Dariusz Ulejczyk. - W połowie grudnia zorganizowaliśmy także dni otwarte aetka w naszym salonie partnerskim w Krakowie.
Program aetka przewiduje różne poziomy partnerstwa.W każdym jednak przypadku podstawą jest realizowanie zakupów w Komsa Polska, a zrealizowany obrót jest źródłem budżetu marketingowego dla partnera. Optymalna wielkość placówki aetka to 30 m2. Preferowane lokalizacje to centra handlowe, główne arterie miast, pasaże handlowe. Aetka w miarę możliwości pomaga swoim partnerom w znalezieniu najlepszej lokalizacji. Wyposażenie wnętrza i wizualizacja placówki aetka to wydatek rzędu 25 tys. zł. Na zatowarowanie trzeba przeznaczyć 30-50 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty wstępnej, ani opłaty licencyjnej. Istnieje możliwość dofinansowania 20 proc. wartości początkowej inwestycji.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej