Plany na nowy rok
Click Fashion, producent odzieży damskiej, planuje otworzyć w marcu flagowy sklep w Krakowie.
Właścicielem znaku towarowego Click Fashion jest F.U.H. Global. Firma powstała w 1999 roku w Krakowie. Obecnie posiada sieć składającą się z 11 sklepów własnych i 5 franczyzowych. Do końca 2010 roku Click Fashion zamierza otworzyć kolejnych 5 placówek - w tym sklep w Krakowie, który będzie pełnił rolę wzorcowego dla całej sieci.
Inwestycja w sklep Click Fashion wynosi średnio 50-150 tys. zł. Potencjalny franczyzobiorca sieci musi samodzielnie znaleźć lokal, w którym otworzy sklep z odzieżą. Franczyzodawca sugeruje, aby były to lokale o powierzchni 50-100 m2, usytuowane w dużych galeriach handlowych bądź przy głównych ulicach miasta.
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani bieżącej, jedyną opłatą, którą muszą uiszczać franczyzobiorcy jest comiesięczna opłata marketingowa w wysokości 500 zł.
(amu)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej