Plan na pierwszy kwartał
Firma Tribal Polska zamierza w ciągu trzech miesięcy otworzyć sześć nowych sklepów pod marką USA Sports.
- Z roku na rok powiększamy sieć sprzedaży, otwierając jednostki franczyzowe oraz własne punkty. W ciągu ostatnich trzech miesięcy 2009 roku otworzyliśmy sześć sklepów, a do lutego 2010 roku planujemy otworzyć kolejnych sześć - mówi Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
Na świecie Tribal istnieje od 1989 roku. Firma została założona w San Diego w Kaliforni i do dzisiaj zdobyła uznanie wśród piosenkarzy sceny rockowej i hip-hopowej oraz wśród tancerzy tej drugiej subkultury. Obecnie ubrania z jej znakiem noszą m.in. zespoły Limp Bizkit oraz Korn czy jeden z najbardziej znanych raperów światowej klasy Snoop Doggy Dog. Od globalnej premiery ubrań Tribal do ich debiutu w Polsce minęło 16 lat.
- W 2005 roku otworzyliśmy pierwszy sklep w Polsce oraz rozpoczęliśmy sprzedaż internetową. Promowaliśmy markę na różnych imprezach, w tym na najważniejszej z nich, czyli na "Break Session". W działaniach promocyjnych pomogło nam również zwycięstwo w drugiej edycji programu tanecznego "You Can Dance" Artura Cieciórskiego, którego ubiera nasza firma - mówi Dariusz Marzec.
W sieci sklepów USA Sports można kupić produkty marki Tribal oraz marek Ecko Unltd, Karl Kani, Pelle Pelle oraz Gunit.
(js)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. sportowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


