Yasumi na nowy rok
Firma pracuje nad projektem otwarcia kolejnych placówek pod własnym logo.
W grudniu otwarto dwa nowe obiekty – instytut zdrowia i urody w Wadowicach oraz studio partnerskie w Lesznie, które docelowo w 2010 r. ma przerodzić się w duży instytut zdrowia i urody. W pierwszym kwartale roku 2010 planowane jest otwarcie 2 obiektów SPA w Malborku oraz Maciejowie, 7 instytutów zdrowia i urody w Mińsku Mazowieckim, Łodzi, Świdnicy, Lublinie, Wrocławiu, Częstochowie oraz rozbudowa studia w Lesznie.
Obecnie firma posiada dwie własne placówki, a w roku 2010 zamierza uruchomić trzeci obiekt. Placówek partnerskich działa 24, a na początku roku uruchomione zostaną koleje dwie.
- Pracujemy nad nową stroną internetową – mówi Zofia Bydałek z Yasumi. - Wprowadzamy też na rynek nowe urządzenia, preparaty i kosmetyki. Rozwijamy także system szkoleń dla franczyzobiorców.
Yasumi zajmuje się kosmetologią, medycyną estetyczną. Oferuje również odnowę biologiczną i rehabilitację. Pierwsze własne studio urody Yasumi powstało 6 lat temu w Kaliszu.
Przyszły partner musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tys. zł w programie Yasumi instytut zdrowia i urody, który jest najpełniejszą propozycją. Koszty uruchomienia studia partnerskiego zaczynają się od kwoty w granicach 50-70 tys. zł. Kwota potrzebna na zakup sprzętu oraz preparatów i kosmetyków waha się w zależności od wybranego programu partnerskiego od 50 do powyżej 200 tys. zł. Partner nie ponosi opłat bieżących. Wielkość funduszu marketingowego ustalana jest na bieżąco.
Lokal dla większego projektu powinien mieć ok. 120-150 m2. Dla mniejszego wystarczy 60 m2. Powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku instytutu zdrowia i urody oraz co najmniej 2 dla studia partnerskiego. Centrala dostarcza partnerowi projekt wizualizacyjny. Nie ogranicza go jednak do zastosowania konkretnych płytek czy glazury.
- Zależy nam bardziej na utrzymaniu wspólnego klimatu w ramach sieci, a o detalach decyduje inwestor – mówi Zofia Bydałek. - Średnio koszt inwestycji wynosi ok. 1 tys. zł za m2 przy całkowitej modernizacji obiektu.
Gabinety partnerskie znajdują się najczęściej poza ścisłym centrum, w budynkach z bezpośrednim wejściem od ulicy. Nieliczne zlokalizowane są w centrach miast i na obrzeżach. Niedługo ma zostać uruchomiona placówka w centrum handlowym.
(agaka)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


