Yasumi na nowy rok

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W grudniu otwarto dwa nowe obiekty – instytut zdrowia i urody w Wadowicach oraz studio partnerskie w Lesznie, które docelowo w 2010 r. ma przerodzić się w duży instytut zdrowia i urody. W pierwszym kwartale roku 2010 planowane jest otwarcie 2 obiektów SPA w Malborku oraz Maciejowie, 7 instytutów zdrowia i urody w Mińsku Mazowieckim, Łodzi, Świdnicy, Lublinie, Wrocławiu, Częstochowie oraz rozbudowa studia w Lesznie.

Obecnie firma posiada dwie własne placówki, a w roku 2010 zamierza uruchomić trzeci obiekt. Placówek partnerskich działa 24, a na początku roku uruchomione zostaną koleje dwie.
- Pracujemy nad nową stroną internetową – mówi Zofia Bydałek z Yasumi. - Wprowadzamy też na rynek nowe urządzenia, preparaty i kosmetyki. Rozwijamy także system szkoleń dla franczyzobiorców.

Yasumi zajmuje się kosmetologią, medycyną estetyczną. Oferuje również odnowę biologiczną i rehabilitację. Pierwsze własne studio urody Yasumi powstało 6 lat temu w Kaliszu.

Przyszły partner musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tys. zł w programie Yasumi instytut zdrowia i urody, który jest najpełniejszą propozycją. Koszty uruchomienia studia partnerskiego zaczynają się od kwoty w granicach 50-70 tys. zł. Kwota potrzebna na zakup sprzętu oraz preparatów i kosmetyków waha się w zależności od wybranego programu partnerskiego od 50 do powyżej 200 tys. zł. Partner nie ponosi opłat bieżących. Wielkość funduszu marketingowego ustalana jest na bieżąco.

Lokal dla większego projektu powinien mieć ok. 120-150 m2. Dla mniejszego wystarczy 60 m2. Powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku instytutu zdrowia i urody oraz co najmniej 2 dla studia partnerskiego. Centrala dostarcza partnerowi projekt wizualizacyjny. Nie ogranicza go jednak do zastosowania konkretnych płytek czy glazury.

- Zależy nam bardziej na utrzymaniu wspólnego klimatu w ramach sieci, a o detalach decyduje inwestor – mówi Zofia Bydałek. - Średnio koszt inwestycji wynosi ok. 1 tys. zł za m2 przy całkowitej modernizacji obiektu.

Gabinety partnerskie znajdują się najczęściej poza ścisłym centrum, w budynkach z bezpośrednim wejściem od ulicy. Nieliczne zlokalizowane są w centrach miast i na obrzeżach. Niedługo ma zostać uruchomiona placówka w centrum handlowym.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €