Bonarka na plusie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Galeria otwarta pod koniec listopada 2009 roku została odwiedzona w ciągu pierwszych 40 dni działalności przez dwa miliony klientów, a średni obrót na metr kwadratowy powierzchni sprzedaży wyniósł w ciągu pierwszych dziesięciu dni od chwili otwarcia ok. 75 euro.

- Jeśli przyjąć, że każda z dwóch milionów osób, które od dnia otwarcia zawitały Bonarka City Center odwiedziła galerię tylko raz, oznaczałoby to, że dziennie zakupy robi ok. 50 tys. klientów – mówi Dariusz Rudziński, dyrektor zarządzający BCC.
W centrum handlowym wśród najemców znajdują się sieci franczyzowe z kilku branż, a wśród nich McDonald's, Cafe Club, 5 a Sec, Yes, Świat Spinek, Disenso, Diverse, Franco Feruzzi, 4f, ING, Play i wiele innych.

Powierzchnia galerii została już niemal w całości skomercjalizowana i nie przewiduje się uzupełniania listy najemców, których aktualnie jest 270. Jak podkreślają zarządzający Bonarką dobór najemców w centrach handlowych nie dyskwalifikuje w żaden sposób mniejszych sklepów.

- Oczywiście, z tzw. anchor tenantami (najważniejsze sklepy w galerii - przyp. red.) rozmawia się inaczej – mówi Aleksander Kowalski, dyrektor ds. wynajmu TriGranit Development Polska. - Komercjalizując Bonarka City Center dbano o to, by w centrum znaczącą część stanowiły mniejsze sklepy i restauracje, w tym te związane z rynkiem lokalnym. Pozycja przyszłego najemcy musi być ugruntowana, jeżeli nie na rynku ogólnokrajowym, to przynajmniej na rynku lokalnym. Nie bez znaczenia jest również ogólny stan finansowy firmy - dodaje Aleksander Kowalski.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €