Nowe sklepy już w lutym

Outlet Polska zamierza otworzyć trzy nowe placówki City Hell w Polsce i przymierza się do ekspansji zagranicznej.
Outlet Polska to spółka zarządzająca siecią outletów odzieżowych City Hell oraz hurtowniami z końcówkami serii znanych marek odzieżowych. Obecnie w sieci City Hell działa 10 sklepów, w których można znaleźć najbardziej znane światowe marki takie jak: Zara, Mexx, Puma, Lee i wiele innych. Na początku przyszłego miesiąca sieć powiększy się o trzy nowe sklepy zlokalizowane w Świdnicy, Koninie i Tarnowskich Górach.
- Rozwój sieci sklepów City Hell w Polsce, to dopiero początek. W planach mamy także podbój rynków zagranicznych - mówi Adam Bilik, współwłaściciel Outlet Polska. - Podjęliśmy już rozmowy o otwarciu partnerskich hurtowni w Rumunii i na Litwie.
Opłata za przystąpienie do sieci City Hell wynosi 1,9 tys. zł. Po trzech miesiącach współpracy dochodzi opłata na fundusz marketingowy, która jest uzależniona od wielkości salonu. Minimalna wielkość sklepu to 60 m2, optymalne zaś są pomieszczenia mające 80-100 m2.
Aby skutecznie zatowarować sklep City Hell na każdy m2 trzeba wydać ok. 1 tys. zł. Do tego dochodzą koszty mebli i wyposażenia. Partnerzy samodzielnie poszukują lokali, jednak firma posiada aktualne dane dotyczące wszystkich nowych inwestycji w obiekty handlowe w Polsce oraz informacje od deweloperów. Zapewnia również pomoc w negocjowaniu cen i warunków najmu oraz dobraniu odpowiednich programów reklamowych i oszacowaniu ich kosztów.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej