Liczą do 130

Firma Arielle, właściciel marki Rebel Forever zamierza kontynuować rozwój sieci poprzez otwieranie placówek patronackich.
- Przyszło nam funkcjonować w trudnych czasach. Wysokie ceny dolara wpłynęły m.in. na wzrost kosztów produkcji - mówi Paweł Wychowaniec, właściciel Arielle. - Sytuacja ta zmusiła nas do szukania oszczędności i co za tym idzie redukcji zamówień.
Jednak firma nadal się rozwija. Docelowo chce prowadzić sprzedaż w około 130 punktach na terenie całej Polski. Poszukuje w związku z tym zainteresowanych współpracą między innymi w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, oraz Toruniu i Wrocławiu.
Placówki Rebel Forever otwierane są w miastach liczących powyżej powyżej 20 tys. mieszkańców.
- Sklepy monobrandowe odczuły skutki kryzysu odnotowując spadki obrotów. Naszym zdaniem chęć do podejmowania ryzyka przez właścicieli sklepów będzie coraz niższa - mówi Paweł Wychowaniec. - Minimalizując ryzyko sklepy coraz częściej będą opierać swoją działalność o kilku dostawców tworząc sklepy multibrandowe, w których na równych prawach będą funkcjonować 2, 3 marki. W taki sposób funkcjonują sklepy naszych partnerów, które mają w swojej ofercie firmy jeansowe. Dla nich nasze kolekcje są uzupełnieniem oferty handlowej.
Dlatego swoją ofertę franczyzy Arielle kieruje głównie do właścicieli sklepów multibrandowych. Działania takie podjął już np. Redan, który chce rozwijać sieć sklepów multibrandowych na razie opartych o marki własne a w przyszłości również inne.
Obecnie Arielle posiada 2 placówki własne, 100 patronackich. Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci powinny dysponować lokalem o powierzchni min. 30 m2, położonym w centrum miasta lub w galerii handlowej.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej