Osobisty Franchising
W ostatnich miesiącach w prasie ogólnopolskiej pojawiło się wiele ogłoszeń zachęcających od zaangażowania się w tzw. Osobisty Franchising (ang. „Personal Franchise”)
Zainteresowane osoby otrzymują kasetę video propagującą zalety tego rzekomo nowatorskiego (ale już sprawdzonego przez największe korporacje!) systemu sprzedaży. W związku z tym, że naszym celem jest propagowanie jedynie rzetelnych i wiarygodnych form franchisingu chcielibyśmy przestrzec wszystkich zainteresowanych, że tzw. Osobisty Franchising jest jedynie jedną z form tzw. marketingu sieciowego (ang. network marketing), która stara się wykorzystać we własnej reklamie wiarygodność i doskonałą opinię jaką na całym świecie cieszy się prawdziwy franchising. Prosimy więc aby osoby zainteresowane przystąpieniem do współpracy z prawdziwą siecią franchisingową nie dały się zwieść obietnicom łatwego i szybkiego zysku, który jakoby można uzyskać prowadząc tzw. Osobisty Franchising. Redakcja
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

