Playada dąży do setki
W ciągu tego roku ma powstać 10 nowych salonów.
Firma Playada, autoryzowany dealer operatora sieci komórkowej Play, zajmuje się sprzedażą telefonów, akcesoriów oraz usług pre-paid i doładowań elektronicznych. Aktualnie Playada to sieć składająca się 54 placówek franczyzowych oraz czterech własnych.
- Naszym celem jest stworzenie sieci składającej się z około 100 punktów sprzedaży. Dziś jesteśmy już na półmetku, ale to nie powód żeby zwalniać tempo - mówi Mirosław Ostrowski, prezes zarządu firmy Playada. - Na początku tego roku nowe salony powstaną w Tomaszowie Mazowieckim, Kielcach i Warszawie. Do końca 2010 sieć powiększy się o 10 nowych sklepów.
Salony firmowe mieszczą się przeważnie przy głównych ulicach miast i centrach handlowych, w miejscowościach liczących co najmniej 25 tys. mieszkańców. Minimalna powierzchnia lokalu to 26-35 m2. Na inwestycję trzeba przeznaczyć 30-35 tys. zł, kwota ta pozwala urządzić i wyposażyć sklep zgodnie z wymogami sieci. Playada nie pobiera żadnych opłat miesięcznych, ani za przystąpienie do sieci. Opłata na fundusz marketingowy jest uzależniona od wysokości obrotów osiąganych w konkretnym punkcie sprzedaży. Firma pomaga w przygotowaniu projektu adaptacji i wyposażenia lokalu. Każdy salon znajduje się cały czas pod opieką koordynatora, który pomaga w prowadzeniu działalności.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


