Kolejne salony GTI

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma GTI jest autoryzowanym przedstawicielem PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange. W sieci działają obecnie 24 salony firmowe, 36 własnych, 100 agencyjnych, oraz 50 biur konsultantów klienta biznesowego. Ostatnie otwarcia miały miejsce pod koniec ubiegłego roku w Sławie, Oświęcimiu i Nisku.

- Nie chcemy ograniczać się ilościowo co do nowych lokalizacji. Na bieżąco badamy rynek pod kątem nowoczesnych powierzchni handlowych i ich przyszłego potencjału na rynkach lokalnych - mówi Artur Sawa, business development manager GTI. - W bieżącym roku chcemy utrzymać tendencję z lat ubiegłych i uruchomić ok. 10 nowych salonów. Już w marcu otwieramy Salon Firmowy w jednym z największych centrów handlowych Polsce, Ikea Port w Łodzi. Kolejne otwarcia będą mieć miejsce w centrach i galeriach handlowych, ale mamy również inne projekty skierowane właśnie do franczyzobiorców, m.in. projekt „Shop in Shop” oraz wyspy sprzedażowe.

GTI oferuje swoim przyszłym partnerom lokalizacje pod nowe salony jak również oferuje punkty już istniejące. Franczyzobiorcy otrzymają dostęp do know-how, materiałów informacyjnych i reklamowych, wsparcie w budowaniu bazy kontaktów.
- Naszym partnerom oferujemy szeroki wachlarz możliwości współpracy, od „Shop in Shop” po Salon AP. Projekt „Shop in Shop” jest najmniej kosztowny, możemy mówić tu o kwocie już od 10 tys. zł, wyspa sprzedażowa to inwestycja rzędu min. 20 tys. zł, salon to koszt min. 25 tys. zł w lokalizacji ulicznej i min. 40 tys. zł w centrum handlowym - wymienia Artur Sawa.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €