Ramoneska na salonach

Denim Premium wprowadza nową markę i szuka partnerów.
Denim Premium rozpoczyna budowę franczyzowej sieci salonów z amerykańską odzieżą skórzaną Schott. Działająca od 2007 roku spółka dotychczas zajmowała się dystrybucją droższych marek, jak Freesoul, Criminal czy Pirelli. Teraz Denim chce nawiązać współpracę z właścicielami salonów multibrandowych z markami o podobnym do Schott poziomie cenowym.
- Startujący w Polsce Schott już może pochwalić dobrymi wynikami. Kilkanaście sklepów łączy sprzedaż kurtek skórzanych z odzieżą dżinsową lub formalną – mówi Jakub Kwiatkowski z Denim Premium. - Paradoksalnie kryzys gospodarczy sprzyja wprowadzaniu marki. Właściciele sklepów często chcą odświeżyć wizerunek swojego punktu, dodając dobry amerykański brand w umiarkowanej cenie.
Korzenie marki Schott sięgają dwudziestych lat XX w., kiedy to na prośbę środowisk motocyklowych Irving Schott zaprojektował skórzaną kurtkę z ukośnym zamkiem „Perfecto”. W kulturze masowej model utrwalił się pod nazwą „ramoneski”, z powodu upodobania jakim darzyli go członkowie zespołu punkowego Ramones. Schott dostarczał swoje produkty armii i innych służbom amerykańskim. Do Europy markę sprowadził w 70 latach francuski koncern, który wcześniej zajmował się dystrybucją dżinsów Levisa.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej