No+Vello otwiera kolejne placówki

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kolejne w ciągu miesiąca powstaną w Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Sieć No+Vello to ponad 550 salonów w Hiszpanii, Portugalii, Brazylii, Polsce, a wkrótce również we Włoszech, w Rumunii, Bułgarii i Meksyku. No+Vello oferuje oprócz fotodepilacji również zabiegi fotoodmładzania, usuwania przebarwień czy trądziku. Pierwsze salony No+Vello ruszyły w Hiszpanii pod koniec 2007 roku. W Polsce działają już salony we Wrocławiu i Warszawie, które są własnością firmy. W ciągu najbliższego miesiąca planowane są kolejne otwarcia. Do sieci dołączą salony franczyzowe w Lublinie, Katowicach, Krakowie i Poznaniu.

- Filozofia No+Vello polega na spopularyzowaniu usługi dostępnej poprzednio jedynie dla zamożniejszych klientów. Stawiamy sobie za cel posiadanie do końca 2010 roku 650 salonów w dwunastu krajach Ameryki Środkowej i Południowej oraz Europy - mówi Jose Antonio Altolaguirre, general manager No+Vello. - Nasze plany dotyczące rozwoju w Polsce są równie ambitne. Zakładamy, że do końca marca w sieci będzie działać 15-17 salonów, zaś do końca roku powinno ich być ok. 100.

Żeby przystąpić do sieci No+Vello trzeba przygotować się na inwestycję co najmniej 120 tys. zł. Pieniądze te zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do fotodepilacji i kosmetyków oraz umeblowanie, wyposażenie salonu i materiały reklamowe. Wymagania lokalowe to minimum 40 m2 oraz lokalizacja na parterze. Miasto, w którym powstaje salon powinno liczyć powyżej 40 tys. mieszkańców. Umowa jest podpisywana na okres minimum 5 lat.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €