Jaka biżuteria sprzedaje się najlepiej przed Walentynkami?
Najbardziej poszukiwane są gotowe pomysły na walentynkowy prezent, na przykład komplet biżuterii w postaci naszyjnika lub bransolety z zawieszkami, m.in. w kształcie serca. Średnia wartość walentynkowego paragonu w Sklepach Jubilerskich Yes wynosi 300 zł.
Walentynki związane są z uczuciami i miłością, a biżuteria to jeden ze sposobów wyrażania tych uczuć. Dlatego w najważniejszych chwilach naszego życia – z okazji zaręczyn, ślubu, narodzin dziecka, rocznicy ślubu – pojawia się biżuteria. Dopóki ludzie pragną poprzez biżuterię wyrażać uczucia, a także własną osobowość, pozostaną klientami sklepów jubilerskich.
Czy mężczyźni również mogą znaleźć coś dla siebie w sklepach Yes?
Modni, eleganccy mężczyźni także coraz częściej doceniają rolę jubilerskich detali we własnym wizerunku. Stąd w naszej ofercie efektowne złote i srebrne spinki do mankietów.
Jak wyglądają plany rozwoju sieci placówek Yes?
W 2010 roku chcemy otworzyć 12 sklepów. Aktywnie poszukujemy lokalizacji na rynku wtórnym. Dodatkowo nowe sklepy, w ramach powstających centrów handlowych, powstaną w takich miastach jak Suwałki, Wałbrzych, Przemyśl, Tarnów i Zgorzelec. Ważne jest dla nas również wzmocnienie obecności w kluczowych miastach Polski, tj. w Warszawie, Trójmieście i w aglomeracji śląskiej.
rozmawiał (dw)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.
Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /artykul/5147/uczucia-najpiekniej-wyraza-bizuteria/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83390 [country_item] => pl [description] => Maciej Łączkowiak, manager ds. rozwoju sieci detalicznej, Yes Sklepy Jubilerskie [path] => d6f/d7a/pyt-tyg-laczkowiak-yes-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 12699 ) ) [question_of_week] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83389 [country_item] => pl [description] => Maciej Łączkowiak, manager ds. rozwoju sieci detalicznej, Yes Sklepy Jubilerskie [path] => d6f/d7a/pyt-tyg-laczkowiak-yes.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 100 [img_height] => 130 [itemserver_id] => 12698 ) ) ) [og_image] => d6f/d7a/pyt-tyg-laczkowiak-yes-1.jpg [article_date_formated] => 01.02.2010 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83390 [country_item] => pl [description] => Maciej Łączkowiak, manager ds. rozwoju sieci detalicznej, Yes Sklepy Jubilerskie [path] => d6f/d7a/pyt-tyg-laczkowiak-yes-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 12699 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83390 [country_item] => pl [description] => Maciej Łączkowiak, manager ds. rozwoju sieci detalicznej, Yes Sklepy Jubilerskie [path] => d6f/d7a/pyt-tyg-laczkowiak-yes-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 12699 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Uczucia najpiękniej wyraża biżuteria

- mówi Maciej Łączkowiak, menedżer ds. rozwoju sieci detalicznej Sklepów Jubilerskich Yes.
Jaka biżuteria sprzedaje się najlepiej przed Walentynkami?
Najbardziej poszukiwane są gotowe pomysły na walentynkowy prezent, na przykład komplet biżuterii w postaci naszyjnika lub bransolety z zawieszkami, m.in. w kształcie serca. Średnia wartość walentynkowego paragonu w Sklepach Jubilerskich Yes wynosi 300 zł.
Walentynki związane są z uczuciami i miłością, a biżuteria to jeden ze sposobów wyrażania tych uczuć. Dlatego w najważniejszych chwilach naszego życia – z okazji zaręczyn, ślubu, narodzin dziecka, rocznicy ślubu – pojawia się biżuteria. Dopóki ludzie pragną poprzez biżuterię wyrażać uczucia, a także własną osobowość, pozostaną klientami sklepów jubilerskich.
Czy mężczyźni również mogą znaleźć coś dla siebie w sklepach Yes?
Modni, eleganccy mężczyźni także coraz częściej doceniają rolę jubilerskich detali we własnym wizerunku. Stąd w naszej ofercie efektowne złote i srebrne spinki do mankietów.
Jak wyglądają plany rozwoju sieci placówek Yes?
W 2010 roku chcemy otworzyć 12 sklepów. Aktywnie poszukujemy lokalizacji na rynku wtórnym. Dodatkowo nowe sklepy, w ramach powstających centrów handlowych, powstaną w takich miastach jak Suwałki, Wałbrzych, Przemyśl, Tarnów i Zgorzelec. Ważne jest dla nas również wzmocnienie obecności w kluczowych miastach Polski, tj. w Warszawie, Trójmieście i w aglomeracji śląskiej.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej