Showroom w stolicy

Pepe Jeans, sieć sklepów z odzieżą, powiększyła się o nowy salon.
- Show room zlokalizowany jest w Warszawie i jest miejscem gdzie prezentujemy nasze ubrania zarówno klientom hurtowym, jak i naszym franczyzobiorcom - mówi Magdalena Fedorowicz, menedżer ds. franczyzy Pepe Jeans.
Firma Pepe Jeans działa w Polsce od 2003 roku, w chwili obecnej posiada 8 sklepów własnych (w tym 3 outlety) oraz 2 franczyzowe i 11 partnerskich.
- Obecnie rozwijamy sprzedaż hurtową na terenie Polski, poszukujemy partnerów gotowych rozpocząć współpracę przy otwieraniu sklepów franczyzowych, stoisk typu Shop in Shop oraz sklepów multibrandowych, jak również przy bezpośredniej sprzedaży hurtowej - mówi Magdalena Fedorowicz.
Osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą sieci Pepe Jeans powinna mieć przeznaczone na inwestycję 400-500 tys. zł i dysponować lokalem o powierzchni 100-150 m2. Franczyzodawca preferuje osoby, które mają już doświadczenie w handlu. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie musiał uiszczać opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 5 proc. od obrotu. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja zwraca się po około trzech latach.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej