Miss Trendy rośnie na wiosnę
Na przełomie lutego i marca do sieci Miss Trendy dołączą trzy nowe sklepy franczyzowe. W sieci działa 7 placówek własnych i 19 franczyzowych.
Ubrania z logo firmy można też znaleźć w sklepach multibrandowych, gdzie Miss Trendy pojawia się obok innych znanych marek. Na marzec firma zaplanowała otwarcie trzech kolejnych salonów.
- Nowe sklepy pojawią się w Świdnicy, Olsztynie i Wyszkowie. Ich otwarcia są zaplanowane na przełom lutego i marca. Chcielibyśmy, żeby ten rok był przełomowy dla firmy. Chcemy skorzystać z dużego zainteresowania naszą ofertą i pozyskać jak największą liczbę nowych franczyzobiorców – mówi Agnieszka Rosoch, właścicielka Miss Trendy. - Nowością jest także możliwość otwierania cornerów depozytowych Miss Trendy w sklepach multibrandowych. Wprowadzenie tej formuły do oferty znaczącą powiększa grono osób, które mogą przystąpić do naszej sieci.
Koszty otwarcia własnego sklepu w sieci Miss Trendy wynoszą 25 tys. zł netto. Przygotowania do otwarcia trwają ok. 2 tyg. Firma Miss Trendy zapewnia bezpłatną wizualizację oraz dostęp do znaku towarowego i know how. Za przystąpienie do sieci nie są pobierane żadne opłaty. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 40-80 m2 w ciągu handlowym, centrum handlowym, albo centrum miasta.
- W naszej sieci obowiązuje formuła depozytowa. Oznacza to, że franczyzobiorca nie ponosi ryzyka związanego z zakupem towaru, ponieważ do momentu sprzedaży towar stanowi własność firmy Miss Trendy. Po sezonie niesprzedana odzież jest wycofywana ze sklepu – mówi Agnieszka Rosoch.
Firma Miss Trendy powstała w 2000 roku, zaś od czterech lat prowadzi produkcję i sprzedaż własnych kolekcji we własnych sklepach. Oferta firmy skierowana jest do młodzieży, zwłaszcza młodych kobiet ceniących wygodę i wysoką jakość za rozsądną cenę.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

