Franczyza nie dla zabawy

Toy Planet powiększa sieć o placówki w Jeleniej Górze i w Rzeszowie.
Sklep w Jeleniej Górze to placówka własna, natomiast punkt rzeszowski został otwarty w centrum handlowym Nowy Świat i jest jednostką franczyzową. Tym samym sieć powiększyła się do 18 placówek.
Poza otwieraniem sklepów franczyzowych i własnych firma Creator, operator Toy Planet, planuje także włączać do sieci także sklepy spod znaku Świat Zabawek Berchet, której także jest właścicielem.
- Obecnie pod marką Świat Zabawek Berchet funkcjonuje jeszcze pięć sklepów, w Krakowie, Poznaniu i Gorzowie Wielkopolski – mówi Robert Momocki, współwłaściciel firmy Creator. - Do wakacji planujemy przyłączyć je do sieci Toy Planet.
Momocki liczy, że nadchodzące miesiące umożliwią branży osiągnięcie lepszych wyników niż w ubiegłym roku.
- Mamy nadzieję zwłaszcza na poprawę wyników rentowności, bo sytuacja na rynku walutowym jest coraz korzystniejsza, zarówno w kontekście importu towarów, jak i wynajmu powierzchni handlowej – przyznaje Momocki. - Luty przyniósł niewielki spadek sprzedaży, ale to wynik zimowej pogody i sezonu urlopowego. Potencjalni klienci chętniej jeżdżą teraz na narty, bądź zostają w domu, a nie wychodzą do galerii handlowej.
Właściciele Toy Planet chcą powiększyć sieć sprzedaży do 25-30 placówek na koniec 2010 roku.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej