Nowe sklepy Ravel

W ubiegłym roku sieć powiększyła się o 16 nowych placówek, w tym ma dołączyć kolejnych 10.
Obecnie w sieci działają 42 sklepy własne Ravel zlokalizowane w większych miastach Polski w tym cztery placówki na Litwie. Do sieci należy także 10 placówek franczyzowych, które w większości działają w miejscowościach liczących mniej niż 100 tys. mieszkańców.
- W ubiegłym roku udało nam się otworzyć 16 sklepów, z których sześć należało do franczyzobiorców. W czwartym kwartale ubiegłego roku do sieci dołączyły m.in. placówki w CH Bonarka w Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie oraz sklepy franczyzowe w Chrzanowie i Tomaszowie Lubelskim. Wstępne plany na ten rok zakładają 10 otwarć, w tym przynajmniej cztery nowe sklepy mają być prowadzone przez franczyzobiorców – mówi Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży firmy Ravel.
Koszty adaptacji pomieszczeń i przystosowania ich do wymagań sieci Ravel mogą wynieść od 100 tys. zł do 150 tys. zł. Do tego trzeba jeszcze dodać koszty projektu i wyposażenia sklepu, które powinny zamknąć się w kwocie 65 tys. zł dla sklepu o powierzchni ok. 140 m2.
Franczyzobiorcy najczęściej posiadają własne lokale, ale firma Ravel także pomaga w wyszukiwaniu atrakcyjnej lokalizacji oraz negocjacjach dotyczących warunków najmu, zwłaszcza lokali mieszczących się w galeriach handlowych. Sklepy franczyzowe Ravel powstają najczęściej w miejscowościach liczących więcej niż 40 tys. mieszkańców i mają powierzchnię ok. 140-160 m2.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej