Polska dobra dla inwestycji
Warszawa i Moskwa są najczęściej wymieniane, jako cel przyszłej ekspansji firm, tak wynika z badań które przeprowadził Healey & Baker
Jak podaje "Prawo i Gospodarka", Healey & Baker przeprowadził badania wśród 500 menedżerów wiodących europejskich koncernów, pytając m.in. jakie miasta będą stanowiły dla ich firm cel przyszłej ekspansji, wśród najczęściej wymienianych znalazła się Warszawa i Moskwa.
Polska została uznana za drugi po Niemczech kraj, w którym warto w ciągu najbliższych pięciu lat umieścić produkcję przemysłową. W tej kategorii bezpośrednio za Polską znalazły się Hiszpania i Irlandia.
W tym roku Warszawa przesunęła się z miejsca 12 na 8 pod względem dostępności powierzchni biurowej. Natomiast notowania naszej stolicy spadły pod względem m.in. kosztów robocizny (z miejsca 2 w ub.r. na 4), łatwego dostępu do rynku i klienta (z 14 na 17), znajomości języków obcych (z 22 na 26)
Więcej: Prawo i Gospodarka, 3 października 2001
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej