Emmerson wchodzi we franczyzę

Pieniądze na realizację planów biuro nieruchomości chce pozyskać z giełdy.
Emisja na GPW ma mieć niewielką skalę i ma posłużyć rozbudowie sieci sprzedaży. Dotyczy to zarówno placówek franczyzowych, jak i własnych.
Emmerson działa na rynku nieruchomości od 16 lat. W tym czasie powstało 13 własnych oddziałów sieci. Spółka chce zaistnieć zwłaszcza w miastach, w których Emmerson nie ma jeszcze własnego oddziału, najlepiej miejscowości średniej wielkości.
- Do końca 2011 r. powinno powstać co najmniej 30 biur franczyzowych – mówi Waldemar Oleksiak, pełnomocnik zarządu spółki. - Oczywiście, tempo rozwoju sieci zależeć będzie od zaangażowania potencjalnych partnerów. Obserwujemy lekkie ożywienie na rynku nieruchomości, więc sytuacja w najbliższych dwóch latach powinna nam sprzyjać.
Firma opiera swoją filozofię rozwoju na założeniu, że rynek nieruchomości należy traktować w wymiarze lokalnym.
- W niektórych miastach silną pozycję mają firmy, które są kompletnie nieznane w skali ogólnopolskiej. Dla nich pozyskanie mocnego partnera może być szansą na rozszerzenie oferty – mówi Oleksiak. - W przypadku Emmerson oznacza to możliwość nawiązania współpracy również ze spółkami z grupy kapitałowej, które zajmują się wycenami i zarządzaniem nieruchomościami.
Potencjalni franczyzobiorcy powinni posiadać odpowiednie licencje uprawniające do pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub nawiązać współpracę z licencjonowanym pośrednikiem.
Emmerson oferuje franczyzobiorcy kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz dostęp do kluczowych narzędzi służących realizacji tego celu. Warunki finansowe ustalane są w w drodze indywidualnych negocjacji, po analizie konkretnej sytuacji potencjalnego franczyzobiorcy, a także lokalnego rynku nieruchomości, na którym zamierza on podjąć działalność.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej