Dobre wyniki Muszkieterów
Grupa Muszkieterów podsumowała ubiegłoroczne wyniki.
W 2009 roku Grupa Muszkieterów, do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarche i typu „dom i ogród” Bricomarche osiągnęła w Polsce obrót równy 3,2 mld złotych, odnotowując tym samym 14 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Polscy Muszkieterowie przodowali też w liczbie nowych placówek. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o o 27 nowych punktów sprzedaży, co sprawia,że obecnie Polska ze 145 sklepami działającymi pod szyldem Intermarche i 70 Bricomarche jest trzecim rynkiem dla Grupy Muszkieterów pod względem wielkości sieci, zaraz po Francji i Portugalii.
Na rekordowe wyniki Grupy zapracowały obie marki Muszkieterów obecne na polskim rynku. Sieć sklepów spożywczych Intermarche zamknęła 2009 rok z wynikiem 2,61 mld złotych obrotu, co stanowi 11 proc. wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym natomiast jej udziały w rynku supermarketów przekroczyły 15proc.. Obroty sieci Bricomarche wyniosły 62 mln. zł i wzrosły o 26 proc. w stosunku do poprzedniego roku.
- Polscy Muszkieterowie mają odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje by kontynuować dalszą ekspansję samodzielnie. W 2010 roku planujemy otwarcie 27 nowych sklepów Intermarche, 17 Bricomarche oraz dalszy rozwój własnej sieci stacji benzynowych przy supermarketach, a do 2012 roku zamierzamy podwoić liczbę sklepów obu sieci. W dalszej perspektywie planujemy stworzenie sieci 800 sklepów Intermarche i 400 Bricomarche, przy czym zgodnie z przyjętą koncepcją wybieramy pod nowe inwestycje miasta do 70 tys. mieszkańców. - mówi Marek Feruga, nowy prezes Grupy Muszkieterów. - Obok rozwoju obu sieci skoncentrujemy się także na modernizacji sklepów i dalszych udogodnieniach dla klienta oraz zmianach w asortymencie produktów. Do 2012 roku zmienimy także wszystkie logotypu supermarketów Intermarche i Bricomarche.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro zaś sieć liczyła 3760 punktów sprzedaży.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej