Moda ma się dobrze
- mówi Angelika Pranke, business development manager firmy R&D Poland, zajmującej się dystrybucją ekskluzywnych marek odzieżowych.
W jaki sposób dobieracie Państwo marki, które będziecie rozwijać w Polce?
Staramy się wybierać te firmy, które mają już uznaną pozycję na innych rynkach i szeroką grupę odbiorców na całym świecie. Zaczynamy zawsze od Warszawy, która wyznacza trendy i daje nam cenne informacje o tym jak dana kolekcja sprawdza się na polskim rynku. Nasza dystrybucja opiera się zarówno na salonach monomarkowych, jak i na multibrandach, które działają w mniejszych miastach Polski. Od początku naszej działalności wprowadziliśmy do Polski ponad 30 marek odzieżowych. Przede wszystkim włoskich z wysokiej półki, do których można zaliczyć kolekcję m.in. Ice Iceberg, Versace Jeans, Armani Jeans, Max Mara, jak i ze średniej, dostępnej dla szerszej grupy klientów np. Guess, CKJ i Patrizia Pepe.
Branża odzieżowa borykała się w ubiegłym roku z wieloma trudnościami. Jak upłynął miniony rok w Państwa firmie ?
W 2009 roku, który dla wielu operatorów z branży odzieżowej był trudnym okresem, nam udało się zakończyć prace nad otwarciami naszych salonów w pięciu galeriach handlowych w całej Polsce. Powstały tam m.in. salony takich firm jak Pinko, Furla, TruTrussardi, Weekend by MaxMara, Pennyblack, czy LiuJo. Po prawie trzech latach rozmów z Guess Europe, zostaliśmy wyłącznym agentem marki Guess w Polsce. Pierwsze otwarcie monomarkowego salonu Guess Denim miało miejsce w sierpniu w Warszawie, kolejne sklepy pojawiły się m.in. w Gdyni, Wrocławiu, Lublinie i Krakowie. Oczywiście nie ominęły nas też trudności. Tak jak inni, boleśnie odczuliśmy wzrost kursu euro.
rozmawiała (mak)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


