Moda ma się dobrze

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W jaki sposób dobieracie Państwo marki, które będziecie rozwijać w Polce?
Staramy się wybierać te firmy, które mają już uznaną pozycję na innych rynkach i szeroką grupę odbiorców na całym świecie. Zaczynamy zawsze od Warszawy, która wyznacza trendy i daje nam cenne informacje o tym jak dana kolekcja sprawdza się na polskim rynku. Nasza dystrybucja opiera się zarówno na salonach monomarkowych, jak i na multibrandach, które działają w mniejszych miastach Polski. Od początku naszej działalności wprowadziliśmy do Polski ponad 30 marek odzieżowych. Przede wszystkim włoskich z wysokiej półki, do których można zaliczyć kolekcję m.in. Ice Iceberg, Versace Jeans, Armani Jeans, Max Mara, jak i ze średniej, dostępnej dla szerszej grupy klientów np. Guess, CKJ i Patrizia Pepe.

Branża odzieżowa borykała się w ubiegłym roku z wieloma trudnościami. Jak upłynął miniony rok w Państwa firmie ?
W 2009 roku, który dla wielu operatorów z branży odzieżowej był trudnym okresem, nam udało się zakończyć prace nad otwarciami naszych salonów w pięciu galeriach handlowych w całej Polsce. Powstały tam m.in. salony takich firm jak Pinko, Furla, TruTrussardi, Weekend by MaxMara, Pennyblack, czy LiuJo. Po prawie trzech latach rozmów z Guess Europe, zostaliśmy wyłącznym agentem marki Guess w Polsce. Pierwsze otwarcie monomarkowego salonu Guess Denim miało miejsce w sierpniu w Warszawie, kolejne sklepy pojawiły się m.in. w Gdyni, Wrocławiu, Lublinie i Krakowie. Oczywiście nie ominęły nas też trudności. Tak jak inni, boleśnie odczuliśmy wzrost kursu euro.

rozmawiała (mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €